tisdag 5 februari 2013

Dagens Tristan!

Det verkar som att lilla Prinsen får komma hem redan till helgen!
Joel är fast besluten att åka och hämta honom så fort som möjligt, så då blir det så. Han saknar honom något helt galet! Så det är inte konstigt att han vill ha gullegrisen här hemma.

Jag har hamnat i något mellanläge... Jag pratar mycket OM Tristan... Jag tittar på bilder PÅ Tristan men det känns som om han nästan inte finns. Det är som om vi HADE en katt men som nu är borta?
Som så mycket annat som försvann i branden så blir det nästan som om Tristan också försvann...
Det är en hemskt känsla och Joel blir arg när jag säger så men det känns verkligen som att Trista är borta! Fastän jag får uppdateringar nästan dagligen från svärmor vad Prinsen hittar på med så känns det på något vis bara som historier... Att han inte riktigt finns. Det är bara ord.
Lite som Bastian som glömmer sin familj i Den oändliga historien efter han varit där för länge...
Usch... Så deprimerande tankar!

Det är nog bäst att Joel hämtar hem Tristan snarast innan tankarna verkligen sätter sig fast. Så här kan jag ju inte känna!



Här är dagens Tristan i alla fall!
En av de bästa enligt mig faktiskt. 




1 kommentar:

  1. Wiii hämta hem gullegrisen! Då blir allt som det ska igen =)

    SvaraRadera