torsdag 14 februari 2013

Zzz Zzz...

Man kan säga en del om Malmö Högskola, både bra och dåliga saker, men idag så fick jag se en riktigt härlig del av den.
Hela eftermiddagen satt jag i tysta avdelningen på Orkanen Biblioteket och efter en stund sätter den sig en tjej bredvid mig. Hon läser en bok som alla andra så klart... Efter en stund, när jag tyckte att hon suttit stilla så himla länge, så kika jag lite i ena ögonvrån och då sitter tjejen med boken i knät och sover! Hon andas tungt och är helt avslappnad.
Kan ett ställe få en person att känna sig så avslappnad att man somnar sittande med en 3 kilos bok i händerna så har man minsann lyckats! Trettiosju tummar upp för den tysta zonen!


1 kommentar:

  1. Synd att de inte har öppet under natten. Det låter som en bra lösning till mina sömnproblem

    SvaraRadera