söndag 3 februari 2013

Skrivkramp!

Så är det mina vänner... Jag har fått lite skrivkramp!
För det är ju inte så att mitt liv plötsligt blev händelselöst och därför jag slutade skriva massa strunt här... Nä, det är snarare att jag inte har tid eller ro att sätta mig ner och skriva!
Och oftast när jag väl sätter mig för att pränta ner ett par rader... då kommer det ingenting!
Torrt som fnöske!

Helgen bestod av en massa fläng... Ingen lugn stund inte!
Lördag började med brunch med Emelie och Jonatan på Karisma Kaffebar. Ganska trevlig mat, trevlig atmosfär och bra personal. Absolut godkänt men inget ställe som jag kommer bli stammis på.
Så efter Emelie tryckt 4 tallrikar mat, och slutat andas periodvis, så begav vi oss hemåt.
Kvällen erbjöd Nintendo Wii U-kväll hos JoaJoa med världens bästa marängswiss! Nom Nom!
(Observera att jag inte åt NÅGONTING innan det blev marängswiss kl.21.30! Helt sjukt mätt efter brunchen!) 

Söndagen erbjöd lägenhetsvisningar!
Joel och jag botaniserar halva Malmö i jakt efter en ny lägenhet. Igår var vi i Sibbarp och på Ön en sväng och hittade i alla fall en potentiell ny lägenhet att kalla vårt hem.
Imorgon är nästa visning och antagligen blir även helgen full av dem! Himla kul att titta runt och känna efter, promenera runt i området, prata med folk som bor där och verkligen få en uppfattning kring hur det skulle vara att bo på stället. Finns ju en hel del att ta hänsyn till!


Vi sprang på Joels Mii när vi spelade. 
Ganska likt faktiskt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar