måndag 4 februari 2013

Tristan 1år!

I fredags fyllde lille prinsen 1år!
Tiden har verkligen gått så himla fort! Jag hänger inte med!

Vi fick ett mail från Tristan om vad han hade hittat på med på sin första födelsedag:


När jag fyllde 1år så:

- vägde jag 4528 gram. 

- plurrade genom den tunna nattisen och blev genomblöt. 

- fick jag snöhagel i huvudet när jag sprang hem efter plurret och då blev jag jätterädd och sprang så fort att Peggy inte hann med utan fick dra henne upp för backen. 

- åt jag två burkar gourmetmat. 

- fick diarré men var jätteduktig och bajsade i lådan. 

- morrade på de stora råddjuren som sprang vid fönstret. 

- lekte vansinnesgalopp med Morrisse hela dagen. 

- väckte Peggy genom att slicka på hennes näsa. 

- rev jag ner en parfymflaska från översta hyllan i badrummet så nu luktar det gott fastän man har bajsat. 

- rev ner alla Peggys pennor och bar iväg med dem så hon inte ska hitta dem. 

Annars var det rätt lugnt. 

Kurr Kurr från Tristan

Ps. Jag behöver ett nytt koppel för jag har blivit för stor nu!




Från att var en liiiten fluffboll....





...är nu Tristan 1 år!





1 kommentar:

  1. Stora killen! Klart han ska ha nytt koppel så han kan fortsätta sina äventyr =)

    SvaraRadera