torsdag 7 februari 2013

Hipp Hipp Hurra för att vi firar 2 år idag!

Tänk att det bara gått två år?
Det låter kanske hemskt men det känns som minst 10!
Men det är ju inte för att jag vantrivs utan snarare att jag inte skulle vilja ha det på något annat sätt! Jag skulle inte önska mig någon annan i hela världen att leva med. Det blir inte bättre än så här!

Dessutom har vi hunnit genomgå så mycket tillsammans under de här två åren. Vi båda har varit nära djupa depressioner. Förändringen och det tunga jobbet att renovera hela lägenheten. Jag flyttade till Malmö och lämnade trygga Ystad bakom mig. Alla våra resor tillsammans. Tristan som kom in i våra liv. Branden på balkongen och det följande efterarbetet med renovering. Och nu att vi letar ett nytt hem tillsammans. 

Han är min trygghet och min livskamrat. 
Jag har nog aldrig i mitt liv skrattat så mycket tillsammans med någon tidigare. 
Jag har helt enkelt aldrig varit så lycklig. 


Du är det bästa som finns! 







1 kommentar:

  1. Fina ni, känns som att det är mer än 2 år! Fast på ett bra sätt såklart =) puss

    SvaraRadera