måndag 11 mars 2013

20 dagar senare...

Så här kan det bli ibland... Att det tar lite tid mellan inläggen. Känns som en ganska vanlig åkomma bland bloggare. Att ibland vill man berätta allt som går att berätta och man skriver så fingrarna blöder men andra dagar så kan man bry sig mindre än en flugskit om bloggvärlden. Vilket jag kan anse som ganska sunt. Men jag kan inte hjälpa att bli lite rörd av att jag ändå haft mellan 20-40 besökare om dagen trotts absolut noll uppdatering! Det värmer min just nu iskalla kropp!
(ja, våren bestämde sig för att ge världen fingret och ta semester ett tag till och därför är snön tillbaka och jag fryser som en liten kanin... Ovanligt...)

Det har en en himla massa grejer under min 20dagars-frånvaro och jag ska väl försöka uppdatera mina kära läsare så gott som det går!

Jag slänger in Dagens Tristan här också som ett fint avslut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar