måndag 11 mars 2013

Dagen då våren kom.

Redan i höstas var jag på Joel om att jag tyckte att han skulle klippa och raka sig. Jag ska dock förklara mig en aning, för jag älskar verkligen att Joel har både skägg och en frisyr, men under kontrollerade former... När skägget sedan växt så långt att det lockar sig och kan man göra en fläta, så är det definitivt för långt! Och när hans hår lägger sig som en gardin över ögonen och han inte behöver använda mössa när det minusgrader ute, så är det också för långt!
När jag påpekar detta för Joel så fick jag svaret: "Jag ska inte klippa eller raka mig förrän det blir vår!" och detta var i november... suck! Det var bara att inse fakta och vänta på våren... 

Så häromdagen när jag var i skolan, och våren faktiskt hade smugit sig på, fick jag ett sms från honom. Det stod bara "Hoppsan!". Sen kom bilden... 


Att klippa lite här och lite där... Raka lite skägg och inte tänka sig för, slutar helt enkelt med att han rakade en jämn frisyr/skägg på 3mm runt hela huvudet!
Tadaaaa!! Varken frisyr eller skägg!!

Nu går jag och väntar på att det ska växa ut igen... 

2 kommentarer:

  1. Haha jag har varit med om att Kristian gjort exakt samma sak, fast han färgade halva kammen rosa och halva kammen svart. och så skickade han ingen bild utan mötte mig i skolan med den frisyren när vi inte setts på flera veckor, så inför mina vänner skrek jag "vad fan har du gjort???!" Blev aningen chockad =) vad säger Joel om att visas halvnaken i bloggen då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han har ingen som helst aning om att jag har publicerat bilden... :P Skulle han få veta tror jag att han hade dödat mig! haha!
      Men skickar han sånna små hjärtattacker till mig så får han tåla detta också ;)

      Radera