torsdag 21 mars 2013

Skaka rumpa!

Äntligen har jag kommit igång med träningen!
Fan va skön känsla och herregud vad jag behövde den!

Har nu gått en månad med självstudier och jag börjar bli lite knasig... Bara gå här hemma och försöka skriva tenta, som jag är så sjukt opepp på, och inte ha någon att babbla med. Har ju Tristan men han är rätt tjatig i längden. Energin var verkligen noll och bara att försöka ta mig till Willys för att handla var ett projekt...
Kände mig nära döden..

Men igår fick jag ihop en liten grupp som ville dansa Zumba med mig!
Vi åkte till Orkanen och utnyttjade en av deras dramasalar, där vi kunde dansa utan risk för att peta ut ögonen på varandra eller välta ner inredning.
Efter lite övning på grundstegen körde vi ett svettdrypande pass på 45 minuter!
Vilket jag tycker är sjukt bra jobbat!
och det bästa var... jag hade skitkul! Verkligen!
Det var ganska lätt att komma in i, klart det fanns vissa steg som var svåra och tempot var högt, men jag tyckte aldrig det blev tråkigt! Kan ju bero på mitt bästa sällskap också förstås, men helt klart en kul träningsform. Så nu hoppas jag verkligen att detta fortsätter och kör minst ett pass i veckan.

Är så himla nöjd och glad!
Jag behövde verkligen det här!
Och jag är bara lite stel och mör men ingen träningsvärk - Tjoho!

BEACH 2013 - HERE I COME! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar