fredag 10 augusti 2012

.... FÄRDIG!

Nu har jag lämnat in alla tentorna till Disneykursen.
Så nu kan jag sluta tänka på Disney (eller tänka mindre fanatiskt i alla fall...!) och börja fokusera på höstens kurser och utmaningar.

Tycker det ska bli skönt att komma tillbaka till mitt huvudämne, sitta på riktiga föreläsningar och få igång hjärnan igen efter ha enbart ritat och målat i 1½ år.
Samtidigt är det mycket som skrämmer mig. Det var så länge sen jag skrev riktiga akademiska tentor eller var på praktiken och träffa elever. Det är det stort projekt som ska dras i hamn under hösten också som jag INTE är så peppad på längre... Jag var det i våras när vi planerade alltsammans men nu har lusten försvunnit.
Det är bara att göra och få det gjort antar jag.
Men jag längtar inte!

Dock längtar jag till examen... 1½ år kvar nu.
Då kan livet börja på riktigt.
Heja heja!

2 kommentarer:

  1. Heja heja! Hoppas att det är projektet blir bra ändå trots förutsättningar ;) puss

    SvaraRadera