onsdag 8 augusti 2012

Turquoise!

Här är bild på det andra paret glasögon. 
Dessa är glasögon som jag inte kommer ha till vardags utan när jag skriver eller ritar. 
Tycker dock att de tar fram min ögonfärg fint faktiskt!
Nästan samma färg ju! 

Det jag gillar med dom är att det är STORA glas! 
Var så trött på mina gamla, som hade smala bågar, att jag lätt kunde se både under och över dom. 
Plus att jag hade orangea bågar, så det lös runt mitt synfält hela tiden. 
Tycker jag se vardagen annorlunda än de flesta men den behöver ju inte vara orange kanske!


 

2 kommentarer:

  1. Snygga! Vill du inte eller kan du inte ha dom till vardags?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir lite yr i huvudet för det tar tid för mina ögon att vänja mig vid att se på nära håll och långt håll med dom, så jag kan ha dom alltid, men jag skulle nog bli lite sjösjuk ;)

      Radera