måndag 27 augusti 2012

På nya äventyr i Ystad.

Joel skulle spela sin första golftävling tillsammans med min pappa på Gladan i Tomelilla, så passade Tristan och jag på att åka hem till mina föräldrar i Ystad för en mysig söndag.
Tycker det är lika fantastiskt varje gång som jag åker hem till mina päron och tiden bara rinner iväg!
Sen kan jag inte heller riktigt berätta vad vi egentligen gjort... Utan jag bara vet att vi haft supermysigt hela dagen, utan att egentligt gjort nått särskilt.
Dock fick vi ju ut och rasta lilla monstret och lekte kurragömma runt kvarteret i en timme!

Väldigt vacker tistel i backen. 


Mamma och Lilla Monstret. 


Tristan attackerar gräset! AKTA ER!


Och efter en hel dag av äventyr är det så här man ser Tristan. 

1 kommentar:

  1. Hihi lilla monstret =) Visst är det mysigt att vara hemma hos familjen, det sker ju dock inte lika ofta för mig. Tiden rinner iväg när man har det bra!

    SvaraRadera