fredag 31 augusti 2012

En kreativitets-dejt!

I veckan möttes Axel, JoaJoa, Miranda och jag på Drewex, utan tvekan Malmös bästa konstnärshandel, och utsatte oss för den enorma inspiration som den lokalen innehar!
Efter nästan en timmes vandrande mellan hyllorna så hade provat varenda penna, block, passare och linjal som fanns i huset. Plus att det började bränna duktigt i plånboken och då fick vi bege oss hem till mig.
Jag fick med mig 7 nya ProMarkers, vilket man ALDRIG kan få för många av!
Fråga Miranda! (Hon äger nog snart uppåt 100st... Så avis!)

De andra handlade lite smått och gott, vilket gjorde att vi var fulla med inspiration och längtade efter att få sätta igång! Så väl hemma hos mig slog vi oss ner vid köksbordet och gjorde vad vi gör bäst helt enkelt... Kreativt skapande!
Rita, måla, sjunga, skissa eller skriva... Fantastiskt!


Den ENORMA mängden ProMarkers på detta köksbord alltså! 
Den riktiga pennhållaren längst ner till vänster är Mirandas bebisar. Den långa raddan längs bordet är JoaJoas och den lilla (men ändå STORA) koppen är min. Jag ligger i lä med mina fjuttiga 40 pennor... 


ProMarkers-Heaven! 





Miranda ville färglägga mina bilder, som jag visade för några inlägg sedan och här är två av hennes resultat! De är såååå fina! Är så glad att hon ville färglägga mina bilder för färg är hennes grej, så duktig på färger och kombinationer. 
Hon fick även med sig andra svart/vita bilder som jag gjort, som hon ville lägga lite färg på, så det kommer nog uppdateringar efter hand!
Spännande! 



1 kommentar:

  1. Shit vad cola de blev i färg! Din samling promarkers går inte heller av för hackor, du har ju ganska nyligen börjat samla! puss

    SvaraRadera