torsdag 9 augusti 2012

Sista dagen på stranden?

Idag hade jag bestämt en fikadejt med min underbara Maria, men när klockan började närma sig 11 tyckte Maria att vi borde ta vara på det fina vädret och åka till stranden. Det tyckte jag var en bra idé!
Det var strålande väder och vi for ut till Sibbarps Camping.
Det var mer eller mindre bara vi där - Så skönt!
Ingen som trängdes och inga skrikande ungar. Idylliskt.

Maria tog ju till och med mod till sig och hoppa minsann i vattnet! HUH!
Det gjorde inte jag... jag nöjde mig med att titta på henne i det kalla vattnet på bryggan.
Lite bruna blev vi faktiskt, eller i alla fall jag.
Eller ja... det var kanske en överdrift. Jag ändrar mig till röd, för att förklara färgen rättvist.
Jag fick i alla fall FÄRG! Haha!

Snart är hösten här och jag välkomnar den, ska jag säga.
Snygga jeans, mysig tröja, sol genom gula och röda blad och frisk härlig luft.
Åh, hösten är underbar!


Bild från denna sommaren på stranden i Ystad


1 kommentar:

  1. Vilken mysdag det blev! Jag blev nog en halv nyans brunare på ryggen iaf, men annars var det dåligt med färg trots olja! Tack för idag hjärtat <3 puss

    SvaraRadera