söndag 12 augusti 2012

Som ett sockervadd!

Äntligen kom mina hårfärger från ForeverHair!
En orange, en turkos och en lila färg som kallas "hair chalk".
Lätt som en plätt att få i håret. Man får dock ta ganska mycket för att det ska synas ordentligt, lägger på 2-3 lager för att göra färgen mer intensiv.
Men det tar inte hårt i burken för det. Kommer räcka till många färgningar till!

Tänk på att det "rasar ner" ganska mycket färgpigment när man ska ha i färgerna i håret.
Man bör ha en tröja man inte är rädd om, även om färgerna lätt borstas bort så borde man vara försiktig ändå.

Jag är nöjd med mina investerade 45:-/burk.
Det gjorde en väldigt tråkig lördagskväll vansinnigt mycket roligare i alla fall, fastän jag känner mig som ett sockervadd från 70-talet.





Med lite hårnålar i så blir det inte lika kompakt och intensivt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar