fredag 24 augusti 2012

Festivalfin!

Satt under en hel film häromdagen och filade ner alla mina naglar till en mer normal längd.
De växer ju som ogräs!
Vet ju att det finns de som inte kan få långa naglar, hur mycket de än målar, vårdar och sköter om sina naglar. Men för mig har det aldrig varit ett problem!
Så länge jag håller de målade, vilket gör att jag inte biter på dom, så kan de växa och bli hur långa som helst. För de blir samtidigt stenhårda, så de går inte av eller så.

Men nu hade de nått en längd så jag tyckte det var jobbigt att skriva på datorn eller ens göra nått normal i mitt liv... Som att lyckas sätta i mina örhängen?!
Känns ganska väsentligt faktiskt!

Så medan JoaJoa, Axel och jag såg på den fantastiska filmen Iron Sky, som handlar om nazister på månen, så filade jag allt jag orkade och måla naglarna i en mer festivalig anda!



För den som är nyfiken på Iron Sky, och kanske hörde min ironi om hur fantastisk det var, så handlar filmen verkligen om nazister på månen. Fastän hela filmen är ganska dum och fånig, så har den ändå massor av underbara twister och anekdoter som gör att man inte kan låta bli att gilla filmen, i alla fall lite.

1 kommentar:

  1. Tjusigt! Jag har minsann aldrig bitit på naglarna och målar och lackar så mycket jag orkar, men inte blir mina naglar långa för det. Jo, lillfingrarna blir lång (naglarna alltså) men sen fläker de upp sig och går av. Om jag fastna med en nagel i en tråd eller stickad tröja så rivs hela nageln av lååångt in på fingret -smärta!!!

    SvaraRadera