måndag 14 januari 2013

Han där som skapar all snö...

... jag skulle vilja ha ett allvarligt snack med honom!
Varför ska det snöa nu?
Jag önskade mig lite vårsol och fick snö i drivor!

Nää.... inte okej.


Examinationen gick bra igår.
Jag blev inte sönderhackad och matad till hundarna, så att säga!
Nu ska jag bara kolla genom texten med alla pointers som jag fick igår, ändra och förbättra och skicka in till examinatorn. Göttans bananer!

För övrigt så är jag så irriterad att jag kunde spricka på min mentor. Skulle webbregistrera mig igår på den kommande kursen och ju fortare man gör det desto fortare får man denna månadens CSN. Enkel matematik och jag behöver de där pengarna om jag ska få gå till frisören någon gång!
Försökte flera gånger men det gick inte att webbregistrera mig!
Fick höra från en klasskamrat att mentorn inte har godkänt och skickat in våra omdömen från praktiken och därför kan jag inte börja nästa termin och får inget CSN!
Va faaaan liksom!
Praktiken var ju klar i början av december! USELT!
Så nu har jag, och andra i klassen, skickat arga mail och lämnat röstmeddelande till mentorn.
Hoppas han får tummarna ur snart... Grr...



Tror ni det hjälper att ställa sig utanför hans kontor och se ut och låta som flickan på bilden?
Kanske värt ett försök. 


1 kommentar:

  1. Suck! Vi trodde att vi skulle få prata betyg igår på mentorsmötet eftersom det var det sista ever och andra studenter haft individuella samtal med sina mentorer, men inte vi! Betygen är inte satta än och han ska hem och fundera lite...öööh rappa på!!! Jag kan inte ansöka om examensbevis innan alla kurser är inne på ladok och sen tar det typ 4 veckor innan beviset kommer och först då kan man ansöka om att göra introduktionsperioden! Den här administrationen går alltså inte runt - no surprise! puss

    SvaraRadera