lördag 19 januari 2013

Sminkväskans återkomst.

Efter branden har jag sörjt min sminkväska något enormt!
5 års samlade av smink, färger, läppstift, lösfransar... ja, allt mellan himmel och jord är borta.
Usch och fy...
Mycket personligt värde i den där väskan eftersom vi gjort mycket roligt ihop, väskan och jag. Alla filmer, musikvideor, modevisningar eller fotograferingar.... Listan är lång!

Men jag har försökt hålla humöret uppe genom att blicka framåt och leta efter liknande paletter och grejer som jag hade innan och ska väl troligtvis får ihop en ny sminkväska.
Det kommer ta enormt mycket tid och det är svårt... men jag är positiv än så länge!
Det verkar stunda nya sminkjobb efter sommaren, som jag kommer dela med mig av vid ett annat tillfälle, och då måste jag ju ha någon typ av bas med smink att använda.

Idag köpte jag lite lösfransar minsann!
Alltid lika lyxigt och kul med lite fransar.
Det är inte så vansinnigt dyrt heller och bra att ha ett litet lager av.
De behövs oftare än man tror...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar