lördag 12 januari 2013

Tråk!

Tentan är inskickad och väntar nu spänt på kommentarer och opponering på den.
Jag ska även läsa alla andras tentor och kommentera... Dessutom planera inför måndagens gestaltning på examinationen, vilket är ett projekt som jag gjort 100ggr större än nödvändigt. Suck på mig själv...

Usch... jag saknar verkligen solen mer än jag trodde. Det suger att behöva känna sig instängd i lägenheten, som dessutom ekar för den är fortfarande tom på möbler!
Jag bara går runt och tråkar. Vill inte ta tag i någonting. Bara såsar runt.
Läser 4 rader i ett arbete... går till kylskåpet. Hittar inget. Går tillbaka till sängen (där jag pluggar), kollar FB, läser nyheterna, kollar nått avsnitt på TV3Play, läser 5 rader i ett arbete, går till kylskåpet. Som så klart fortfarande är tomt!
Gah... Så trött på mig själv!


Åkte därför ner till mina päron igår kväll för middag och övernattning. Joel skulle jaga med min pappa, så de två roar sig i alla fall. Jag hoppas på lite studiero och motivation från min kära mor. 
Det ser lite ljust ut i alla fall...

Ikväll ska vi fira kära Kristian på Vapiano! Verkligen nått att se fram emot! 
Har även hört att Vapiano is the place när det kommer till mumsiga viner! 
Italienare ska ju kunna sin sak när det kommer till vin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar