lördag 19 januari 2013

Nytt projekt!

Man ska ju inte ha för många projekt igång samtidigt... och jag börjar närma mig den gränsen nu tror jag. Men ändå var jag tvungen att klämma in ett liiiiitet projekt till. 
Nämligen att inviga min fin fina symaskin!

Idag svängde jag förbi Stoff o Stil en snabbis för Joel skulle köpa spolarvätska på Biltema och dit ville minsann inte jag. Det första jag ser när jag kommer innanför dörren är korgen med mönster för 10kr styck och började bläddra. Hittade ett mönster på en kofta som jag faktiskt tittat på i lite olika butiker men aldrig köpt, och bestämde mig nu för att sy en egen. Mönstret hade den försäkrande klistermärket EASY på sig, så detta kommer nog gå finemang! 

Hittade mig ett underbart tyg också. 
Så där lagom psykedeliskt och Therese-igt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar